Administrative Assistant M/F

Luxembourg LU Référence : 120180921160633 - Date de publication : 21/09/2018
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Description de l'offre

He/she will provide administrative assistance to the staff members of the Coordination Division and ensure a smooth day-to-day work flow of the organisation of tasks.

- Updating of databases and statistics, maintain the electronic archives.
- Assist in the accurate preparation, finalisation and distribution of letter, notes, complex reports, graphs, presentations.
- Mail/document distribution, other logistical requirements for the division
- Act as back-up where necessary.

Profil recherché

Previous similar experience of minimum 2 years
Language requirements: Good knowledge of English
IT requirements:Knowledge of Excel, some database experience, GED (electronic archiving) or similar. Experience using Business Objects (B.O.) and Mind jet would be an advantage.
Accuracy with numbers.
Working with tight deadlines.
Familiar with a coordination role in Facilities management would be helpful.

Description de l'entreprise

Fort d'une expérience de plus de 30 ans dans les Ressources Humaines, SOFITEX est un réseau international de Travail Temporaire et de Placement en CDI. SOFITEX fonde sa dynamique et son succès sur le professionnalisme de ses équipes, sa forte réactivité et sa proximité.

Infos clés

Entreprise : SOFITEX
Fonction : Administration - Services généraux
Domaines d'activités : Accueil Secrétariat Fonctions Administratives
Type de contrat : Intérim
Expérience requise : 1-2 ans
Niveau d'étude : Bac +2
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